Tässä on kuvia, jotka ajattelin "traileriksi" että kokeilen niitä. Nää on otettu pelin kameralla ja olen sumentanut vain vähän taustaa...

Oho, tai vähän paljon sumennettu. Hihi, en ole hirveen tarkkaa työtä tehnyt:D

Ihana taivas.

Tälle en kait tehnyt mitään. (Tai sitten tein:P)

Hih, Laran isä. Näyttää tosi nuorelta:O Minun oli aivan pakko poistaa nuo viivat tiestä, kun ne ei mun mielestä sopinu. Harmi, että lataamani tie ei tullut peliin:(

 

^Kuvat otin pelin kameralla...  Vertailun vuoksi:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Aloitan tänne uuden uudisasukkaista kertovan tarinani. Ei ole legacy, joten ei tarvitse noudattaa niitä kakkamaisia sääntöjäXD Laitan tänne pian kuvia perheistä joita olen tehnyt:D Tykkään kovasti kaikista, mutta on vielä paljon ladattavaa ja rakennettavaa. Bannerin tyttö on "Lara", eli päähenkilö, jonka äiti on delannut. Hän tutustuu sitten uusiin ihmisiin ja yms. Tarina kertoo "vanhoista ajoista" ja on saanut varmaan vaikutteita Pieni talo preerialla, Anna ja Pieni runotyttö kirjoista. jotka olen kaikki lukenut;)

~Ixu

 

Hmm... Kokeilen näiden kuvien kokoa... Onkohan hyvä ja tapeeksi tarkka? En ole kovin hyvä tän print screenin käytössä...

Onko edes parempi kuin pelin kameralla otetut? Olen muokannut kuvia vähän. Tuossa vikassa kuvassa on näköjään vähän liian vahva väri ja keskimmäinen on liian sumea:D No kokeilen vasta.