Ööö, olen huomannut miten moni lopettaa tarinansa ja legacynsä. Ensin minä halveksin ehtiä ajatellen, että kyllä noilla olisi aikaa jatkaa, mutta nyt olen itse siinä tilassa. En vain jaksa ja olen "kasvanut" irti simssistä. Rakastin tätä tarinaa ja halusin jatkaa sitä ikuisuuksiin, mutta se vie liikaa aikaa ja viimeinen vuosi peruskoulussa on edessä. Minun on pakko lopettaa, vaikka itkinkin mielessäni lukiessani toiveikkaita ja piristäviä kommentteja. Anteeksi teille kaikille jotka halusitte minun jatkavan ja niille kaikille jotka ovat uskollisesti ilmoittaneet osistaan, vaikka en ole niitä edes vaivautunut lukemaan (anteeksi:'() Mutta vaikka sanon nyt lopettavani, voin ehkä vielä joskus jatkaa tätä, sillä en ikinä poista Laraa ja ystäviä, myös seuraavaan osaan otetut kuvat ovat vielä tallella. Ja jos ei muuta, niin Laran häät ja lapset lupaan yrittää näyttää jos vain jaksan. Ehkä joskus vielä palaan tämän pariin, koska muistan miten onnelliseksi sen tekeminen minut teki.

Teidän: Iris~ :)

Ps: En poista tätä netistä, se olisi tyhmää-_-

Pss. Kun sanoin että olen peruskoulun vikalla luokalla, tarkoitan siis ysiluokkaa, jos joku ajatteli et oon kutosellXDXD 

d(*⌒▽⌒*)b